Söndag

Ännu en helg som har varit lugn! I fredags åkte jag till Lollo i Strängnäs. Det var jätte kul att få se hur hon bor nu =) Vi köpte en massa gott som vi tjockade i oss och kollade på idol. Dagen efter hann vi med en kort runda på stan också! Sedan har min helg bestått utav läsa i två böcker, en svensk bok och en engelsk bok. Kul!

Just nu är det en orkan i El Salvador, där min kompis Alicia bor. Och namnet på den är Ida!!! Hur stor chans är det?!?! Rätt coolt faktiskt. Och imorgon ska jag träffa Alicia för sista gången innnan hon åker hem :( Kommer vara jätte jobbigt att säga hejdå! Vi kommer kankse aldrig träffas igen.

Kommentarer
Postat av: N I N A

TACK :D Min dag har funkat utmärkt för jag hade en super bra hårdag, haha :D puss<3

2009-11-10 @ 17:31:19
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Ida.

Tack för fars-dagkortet och trisslotterna, det blev ingen vinst men jag har ju mina underbara barn och det slår inga vinster.

Älskar dej.

//Pappa

2009-11-12 @ 08:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0