Lördag

Igår åkte jag till Bella en liten stund, först kände jag att jag bara ville vara hemma och vila för jag hade så ont i halsen. Men samtidigt ville jag inte bara sitta hemma en fredgs kväll, så jag åkte dit och var där i 2 timmar. Det var trevligt att få göra något, har ju bara suttit hemma hela den här veckan.

Det enda som finns i mina tankar just nu är MAT! Jag tänker på allt gott, blir helt galen snart. Har inte fått i mig riktig mat på 6 dagar! Har fått ätit gröt, fil och fruktsoppa. Ska försöka äta lite ikväll. Just nu är halsen helt okej, jag kan svälja mitt saliv, men när det kommer till mat och dryck, fyfan vad ont jag får då. Det strålar upp mot öronen, inte så skönt! Men jag borde bli bättre snart, doktorn sa att dag 5 är värst sen blir det bara bättre och bättre.
På tisdag ska klassen åka till sthlm och det skulle vara kul om jag kunde följa med, men som det ser ut nu så måste jag stanna hemma :(

Ikväll ska alla ut och festa, men själv ska man bara vara hemma och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: David

Stackare! Jag stannar också hemma ikväll, så du är inte ensam :)

2009-10-17 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0