Måndag

Jag har fått i mig ungefär 60 st värktabletter på 1 vecka! Helt sjukt. Mår illa av att tänka på det, men snart behöver jag inte ta mer för ÄNTLIGEN känner jag mig frisk! Jag är inte helt bra än, halsen gör lite ont fortfarande. Men jag har fått tillbaka min energi. Jag gick till skolan imorse och kom hem vid 16 så det har varit en lång dag! Men jag orkade =)

Min lillasyster Nora ska operera bort sina halsmandlar imorgon, och jag tycker så synd om henne att hon också ska få ha så ont som jag har haft i 1 veckas tid! Det har inte varit kul! Sen ska min lillebror David operara sig om 1 vecka, men han ska inte ta bort halsmandlarna, utan han ska operera in plaströr i örat. För han har haft problem med öroninflammationer och sen så hör han lite dåligt. Får hålla tummarna att det går bra för både Nora och David och hoppas att dom inte kommer få ha så ont!

Kommentarer
Postat av: N I N A

Jaha oj, det visste jag inte om David :P

2009-10-19 @ 18:51:31
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0