Onsdag

Jag blir bara bättre och bättre! Känns så skönt =) Åt nyss 3 portioner med spagetti och ostsås. Igår var jag i sthlm med klassen. Det var skit kul. Vi åkte till expressen först och där fick vi kolla på en film om hur man jobbar på en tidning, sen disskuterade vi lite, sen fick vi göra ett eget tidningsuppslag. Efter det åkte vi till svt, där fick vi bland annat se studion där let´s dance, parlamentet och nyhetsmorgon spelas in. Vi kom hem runt 20, så det var en lång dag! Juste vi satt på mc donalds innan vi skulle ta tunnelbanan till expressen och då satte sig Magnus Betner 1 meter ifrån oss!!

Nora opererade sig ju igår, och det gick suuuuper bra! Men en sak som jag blev skit arg över, var att i Katrineholm där Nora opererade sig (jag opererade mig i Nyköping) så hade dom en annan metod att operera bort halsmandlarna. Dom kunde göra så att man knappt fick ont efter operationen!!!! Och här har jag gått i 1,5 veckas tid och fått panik så fort jag skulle ta en liten mat bit, hela nacken, öronen och halsen värkte då! Så Nora kunde äta massor med mackor dirket efter hon hade opererat sig! Och jag började äta lite smått 6 dagar efter. Men det är såklart jätte bra att Nora mår bra. Hon tycker inte det är så jätte kul att ta tabletter heller, så det var skönt för henne att hon slapp det! =)

Kommentarer
Postat av: N I N A

Visst är det den 26 okt Nora fyller, alltså på måndag?

2009-10-22 @ 16:41:52
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0