Tisdag

Inatt ringde klockan 01:50 och då var det bara att gå upp. Jag var faktiskt väldigt pigg, la mig 21:00. Så jag fick ca 5 timmars sömn iaf. Jag skulle nämligen följa med Jakob upp till Arlanda och hämta Sara. På vägen hem stannade vi på statoil och köpte en varsin macka. Var väl hemma runt halv 7 och då gick jag och la mig igen. Men det jobbiga var att jag trodde skolan började 8.30 så jag ställde klockan på 7.40. Gick upp och duschade, fönade håret och sen slog det mig att jag började visst en timme senare, 9.30. Så då gick jag och la mig igen. Sammanlagt fick jag ca 7 timmars sömn. Det var inte illa va!? För att ha varit vaken nästan hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0