Torsdag

Idag fick jag skolfotot och fyfan kan jag säga! När man skulle ta det enskilda fotot så fick jag kolla ner jätte mycket, så jag ser arg och tjock ut, tack så mycket!! Usch! Och på klassfotot ser det ut som jag har foundation på läpparna! Och det har jag verkligen inte! Ååh vad jag hatar skolfoto.

Idag har jag pluggat massor. Flera timmar, men jag håller på att skriva om en naturkatastrof och det är faktiskt väldigt kul.
Halsen har varken blivit bättre eller sämre, så himla jobbigt att inte få i sig någon mat. Har fått massor med blåsor bakom tungan också, inte så värst skönt. Hoppas jag blir bättre tills imorgon, för då har Bella födelsedagsfest. Skulle vara kul om jag kunde vara där en liten stund iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0