20 augusti

Haha måste berätta om en sak som hände för exakt 1 månad sen. Jag, Lovisa och Sabina skulle gå en liten prommenad. Vi tänkte gå förbi kossorna och klappa dom. För Sabina hade aldrig gjort det. Vi kom dit och alla gick in i hagen, jag gick inte hela vägen fram för jag höll i 2 hundar. Lovisa och Sabina gick långsamt fram till en ko som stod upp. Dom gick fram och skulle klappa den men plötsligt började den hoppa och jaga dom. Dom skrek och jag började såklart springa tillbaka. I ögonvrån såg jag hur livrädda dom var. När jag kom fram till grinden där vi alla 3 skulle gå ut så såg jag bara Sabina. Va fan gör Lovisa tänkte jag! Jo hon var kvar i hagen och hon hade ställt sig bakom ett 20 cm tjockt träd!!! HAHAHA sötnos!

Hon skrek att vi måste hjälpa henne. Jag gick in i hagen igen och sa till henne att springa så fort hon bara kunde. Hon gjorde som jag sa och sprang som en galning. Phhuu tänkte vi alla 3. Men precis i det ögonblicket säger Lovisa: "jag har tappat min mobil." NEEEEJ tänkte jag. Du skämtar???? Så det var bara att börja om från ruta 1 igen och gå in i den där jävla hagen.
Vi gick tillbaka till det där 20 cm tjocka trädet (där kossan fortfarande stod). Vi stod där ett jävla bra tag. Och till slut så började den arga kossan röra på sig och gick sin väg och då var det bara för mig och Lovisa att börja leta efter hennes mobil. Vi letade och letade och äntligen hittade vi den, hel och fin! Vi sprang tillbaka, och jag kan lova att jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv som jag var för den där kossan.

Usch nej jag ska aldrig mer klappa kossor igen!

Har en gullig bild på Lovisa när hon står vid trädet, men den får jag visa imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0