Onsdag

I måndags var jag ledig, igår hade jag bara en lektion och idag har jag bara 2. Så jag har försökt att plugga så mycket som jag orkat. Har matte prov på fredag och engelska redovisning imorgon. Vi får väl se hur det går!

I helgen var jag hos min pappa. Jag och barnen var ute och lekte i snön, men det var lite läskigt för de nästan drunknade i all snö!
När jag kom hem och skulle lägga in alla bilder på datorn så fick jag en chock, det var 700 bilder på kameran. Och cirka 400 bilder har barnen tagit, det älskar att ta kort. Så de tog kort på allt de såg!

Här kommer en massa bilder:


Kasper, Simon och jag


Det här är en bild från en video som jag spelade in. Haha! Det är försig en liten kulle hon går upp för, men det är helt sjukt, snön är till midjan på Paulina!


Sötnosarna Simon och Paulina


David tar kort på sig själv!


Simon och David


Paulina!


De var helt galna!


Sen fick jag kolla på när duktiga Paulina spelade ringett. Hon är grym!


Paulina är den tredje från höger! Kolla in tjejen till vänster som håller på att ramla, haha.


Här tränar hon på att åka som en 8


Här spelar de match!


Jag kan säga att jag var en stolt syster som gick där ifrån!!


David och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0