Onsdag

När jag och mamma var ute och gick idag såg vi att det rann massor med vatten i himlabacken. Och vi fatta ingenting, hur kan snön smälta när det är minusgrader, och det rann bara vatten just där. Aja tänkte vi och gick vidare. Men sen nu någon timma efter, kommer mamma upp till mig och skriker (haha okej hon skrek inte, men nästan) att det brinner!!! Jag hörde just bara det ordet, för jag hade musik på. Så jag flög upp och frågade vart då?! Då öppnar hon min balkong och visar mig det här:

 

Haha jag som trodde det brann på riktigt! Ja men som ni ser så smälter dom bort snön! Jag fattar inte varför? Då blir det bara blött och äckligt ju. Sen ska det kanske bli kallare igen, kul om allt vatten fryser till is då! Man ser på bilden att det redan börjar smälta massor i backen, för det är en sån där eld grej där uppe med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0