Söndag

Den här helgen har varit väldigt rolig. I fredags åkte jag till Bella i Nyköping. Vi tjejer åt tacos på kvällen och sen lite senare kom killarna. Jag lärde mig skit roliga lekar! =) På natten blev det bastu. Somnade runt 7 på morgonen, och vaknade någon gång vid 10. Då blev det tacos till frukost, ojojoj så gott det var! Sen åkte jag hem kl 4 och när jag kom hem var det bara att springa och möta tjejerna på "stan", för vi skulle käka tillsammans hos Lovisas syster Andrea. Det blev lite kortspel och film :) Väldigt trevligt! Idag orkar jag inte röra mig en meter! Känner mig lite små sjuk faktiskt, ont i huvudet och lite förkyld, men det försvinner nog imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: N I N A svarar

TACK sis ♥

2010-01-29 @ 10:46:39
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: N I N A

Hej syster!

Ville du att jag skulle byta ut bilden i headern så kan jag göra det :) Bara maila mig lite bilder så byter jag :)



PUSS <3

2010-02-09 @ 17:02:48
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0