Tisdag

Jag är helt slut i kroppen! Tränade igår och idag, sen ska jag simma med Lovisa imorgon :) Men det är skönt att vara igång med träningen igen. I söndags var jag och kollade på teater, det var min mormor som spelade. Och gud så roligt det var! Men mormor var inte med så mycket, det var synd, för hon är väldigt duktig!

Igår var jag och gratta min gammel morfar Göte som fyllde år. Där bjöds det på mycket gott att äta, och jag kunde såklart inte låta bli att ta! Men det var ju så gott =)

Hittade en snygg bild! Jag och Lovisa försökte ta ett fint kort på oss två, men det gick ju sudär! HAHAHA



Kommentarer
Postat av: felicia

ebbaaaa, haha :)

2010-01-12 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0